[texhax] schermbeveiliging

Anita van der Roest J.C.van.der.Roest at cpb.nl
Wed Jun 29 11:36:11 CEST 2005

Hallo luitjes

Ik probeer weer een schermbeveiliging in te stellen, maar dat lukt me
niet. Is er iets veranderd ?

Verder heb ik nu een wachtwoord op het scherm. Kan ik daar nog iets aan
instellen ?

groetjes Anita

--
Anita van der Roest
Centraal Planbureau

--
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
Het bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde.

This message shall not constitute any obligations.
This message is intended solely for the addressee.
If you have received this message in error, please inform us immediately and
delete its contents.